my mind palace

HELP

okay friends lets take a vote on my future…i can either

1) move to melbourne in 3 days, away from everyone i know doing a really cool cert course in music theatre, with only having 2 months of safety money, so basically having to get a job the minute i get down there or im f u c k ed but its melbourne and i love melbourne and its something new

or

2) stay in brisbane and live rent free with heaps of money, very comfortably and save money for next year when/if i move to perth so Ill have plenty of fallback money, not working but doing a uni course that I hate, i wont be happy for 6 months but i will be happy next year with the $$$$ i saved?

idk like ive told people im moving to melbourne and ive packed up my room and im just about to put the bond for the room in melbourne down but…can i actually realistically do this? financially? pls help? IM FREAKING OUT I NEED AN UNBIASED OPINION HALP HALP?

cramp:

im not sure what i was expecting

cramp:

im not sure what i was expecting

restlesslyaspiring:

pearlsandink:

Men’s Rights Activists.

OH MY GOD THIS IS A PERFECT REPRESENTATION

alfred-f-jones:

I have to press his paw down to hit the enter key

alfred-f-jones:

I have to press his paw down to hit the enter key

6woofs:

Here comes the wolf..

…. to nap in the dirt. Yay.

legfruit:

Sometimes im like “most girls are so lucky they dont get boners” but then i remember the systematic oppresion of their basic human rights and im like “actually i can deal with this”

“Nothing will ruin your 20’s more than thinking you should have your life together already.”


- (via savinghyruleatm)

sigsauer-ist:

fucking legit

im feeling v v unsetteled and restless. property ppl from melbourne called amd im being sent through a rental application but rn it looks highly likely that im moving in a week…this all happening so fast and im nervous and scared as fuck but im so excited oh my god. Its weird though that making one decision and following through with it has the capability of completely chanigng my life….more people should do this tbh! scarfrjhsf